Dilenci.. (amatör yorum)


1409

24 Şubat 2011 Perşembe, 18:27 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Dilenci.. (amatör yorum) 8 / 10 31 kullanıcı yorumu.
Nilüfer Dalmiş
Hçte güzel SÖYLEMIYOR ...

Nevzat Üzüm
süper söylüo

Slow ŞarkıLar
Nilüfer sen söyleseydin senin kini atsaydık (:

Esra ÇLk ÇLk
vayy gzüel gerçektenn

Esra ÇLk ÇLk
ama biraz sanki bogukluk var

Zeliha Yalçın
güzel işte beğenmeyen dinlemesin:)

Yunus Altun
Mikrofona çok yakın söylüyo ondan olabilir (=

Tansu MantarLı
Eeehh .d.d

Aynur Aksu
güzel yorumlamış. herkez orhan gencebay
şarsını söylüyemez...

Sefa Ergul
bence süper :)

Fatma Özcan Öztürk
Güzel yorum......

Deniz Yıldızı
Canımı verecek kadar sevdiysemAcılarında
bogulacak kadar degerlim yapabildiysem Narin
ışık saçan gözlerine bakmaya bile
kıyamadıysam Tek bi an bile düşünemediysem
sensizligi en yoklugunda bileAklımla degil
yüregimle sevip hayatımı adamıştam...

Elif Sözüer
Elif begendi :))))

Halit Pala
helal kızzzz***a sana yenı bı mıkrofon almak
lazımm cok cırkınn :=)

Yalçin Budak
çalanın eline söyleyenin diline saglık çok
ğüzel bence

Nimet Karaaslan
süper sölüyo çalablirmiyim :)parçayı

Nehir Erdoğan
waov harika olmuş

Mine Gültekin
seste yorumda şarkıda süpermiş...

Akrep Kral
sesi gayet güzel***a her insanda oldugu gibi bi
kaç problemi var***a ben yardımcı olurum:)

Cigdem Konya
agzina yüregine saglik... o begenmeyenlerde
ciksinda bide onlar sölesin baklaim:)

Yagmur Tanesi
SARKI SATEN COK MUKEMMEL ARKADASIMIZDA COK GUZEL
YORUMLAMIS KULAGI RAHATSIZ ETMIYO BIKMADAN
DINLIYEBILIR INSAN YUREGINE AGZINA SAGLIK PAYLASIM
ICINDE TSKLER

Murat Subaşı
ağzına yureğine emeğine sağlık güzel insan
maşallah güzel ve mukemmel ayrıca çok
teşekkür ederim.. haytında başarılar
dileğiyle..

Dilek Burak Şen
sesine yorumuda ..calanın eline koluna saglıkk

Ifakat Mutlu
çok güzel ya:)

Onur Sallabaş
süper yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Gökhan Gökkür
bencede süper söylüyor yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mustafa Gürsoy
süper

Lale Aydemir Yurdakul
yüreginize saglık çok güzel bir yorum.
geçmişe anılarıma döndürdünüz beni
sagolun.

Mesut Günay
süperrrrrrr

Ayşegül Kayahan
kızın sesi çok güzel.

soryy
bu kızı harcamamak lazım

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#