Dj Army - Varsa Şekerin Patlayalım Şekerim off..


36295

06 Aralık 2012 Perşembe, 07:54 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Dj Army - Varsa Şekerin Patlayalım Şekerim off.. 8 / 10 24 kullanıcı yorumu.
İsminiz
FenaLarda..:)

İsminiz
super dalga parcası

İsminiz
tam patlamalık

İsminiz
çok güzel vesüper dansedilir

İsminiz
fenalarda kop kop kop kop

Volkan
Çatlarken İyi Gidiyo :D

*** kejj
***dır dedıklerı cok hosuma gıdıyor
yapıstır dedıklerı yesıl y attımm
catlıyorumm offff

seslialemin
seslialemin herkesi bekleriz sekerin varsa
patlarız bebeqim

ByTqN
Mk ortalıgın işi biliyosun.

rıdvan alan
cukka cukka genjlerr :D

YAPRAAM
adama bak mk ya ben bunun ebesinin doguranın
varya....D..D.D.DD.

kayıp cocuk
tam ucmalık deneyın

....
sırakimde kardeşşşş..

dj leel
kop kop

EnKAZ
pırrrrrrrrrrr FENAAA..

İsminiz
super olmus valla

duygu
muhteşemm olmuş dj arm a tesekür

hatice
patlıyorum

barış
slm nehaber

barış
ben burda patlıyom arkadaşlar sizde benimdipi
kopun

kayhan
arkadaşlar kimbunu koyduysa helal olsun valahi
onun elerine salık onalara çokteşekürler
dilerim

sudenaz
harika olmuş tam kopmalık bayıldımmm

sudenaz
harika burada arkilerle kopuyoz kop kop kop kop

sudenaz
arkadaşlar kimbunu koyduysa helal olsun
valahi onun elerine salık onalara
çokteşekürler dilerim

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#