Esrar Perdesi ÇekiLdi Gözüme .::Rekor İstiyoruz::.


40726

21 Haziran 2010 Pazartesi, 12:48 tarihinde yüklendi

Bu videoya yapılan yorumlar

Esrar Perdesi ÇekiLdi Gözüme .::Rekor İstiyoruz::. 10 / 10 71 kullanıcı yorumu.
Özqé ALi
alayına ısyan:-((

Delioglan Feat Demirtas
evlat süperrrrrrrrrrr

Delioglan Feat Demirtas
alayına degill herkesin ve serefsizlerinle isyan
bee

gara jocuk
"harbiden güzel olmuş elinize dilinize sağlık"

onur kocaarslan
sevdikmi oldukmu anlamadım***a bir tek şeyi
anladım ben aşk ve sevgi yalan lan!!

mnyak kız
valla süper

RAP
SÜPERR ÖLDÜM BU ŞARKIYA YHAA

aşk
alayına gider bu şarkı

neco
arkadaş sarkı çokgüzel olmuş saol esra
çektım sımsı geldım kendıme

mehmet tülper
süperr bi şarkı tebrikler alayına isyan

samet çiftçi
çok güzel bir rep adı üstünde isyankar
repçi süpeeeeeeer

celal çiftçi
rep seven bunu dinlesin aga süpeeeeeeeer bir rep
hayranım

karanlık
süper yorumsuz ellerinize sağlık

[KeDerLi Rapçi]
arkadaslar qercekten spr bi parca yha

***keşşşş
süpersiniz ewlat tebrikler

isyankar
dehşet bi şey cigerımmm süper ötesi?

rıdvan dereli
güzel şarkı

salih demir
(herkese benden isyannnnnnnnnnnnn)?

sude takin
müthiş bea

Tuğçe Çete
aLanıya İsyan süPRin öTeSi )

kral
bizim rapimiz böyle olur

MEMET GÜZELYER
ÇOK ORUSPUÇOÇUKLUK YAPMIŞSINNIZ

serberus
tum a***lar ıcın gelsın mukemmel sarkı

aybüke
süper yaaaaaaa bırakanlaraaaaa

mustafa yaşar
yha Çok güzel yha bu şarkı çok seviyorum...

emre ile gülümser
süper şarkı yaaa

ayberk
ceza bile ufak tane yanında abii

aşk budur
sevmek kolay deil

asya güzel
haikaaa... Bu şarkımı rapmı herneyse çok
güzel

İsminiz
dam isyan tamar

İsminiz
vallaha süper yapmışınız

İsminiz
süper

İsminiz
birtane daha rap istiyoz abi

nisaaaa
alyınaaa isyaaannn bu şarkı herkeze anlam
katıyorr ben anlamını cok iyi anladım

nisaaaa
nedennnnnnn kaderim neden böyleee anneeeeee

can
edd qüzél

ecdadsız
süper beeeeeeeeeeeee

özkan
*** pedessi çekildi gözüm cektim ***ı
geldim keddime

özkan
*** pedessi çekildi gözüm cektim ***ı
geldim keddime

özkan
*** pedessi çekildi gözüm cektim ***ı
geldim keddime

özkan
*** pedessi çekildi gözüm cektim ***ı
geldim keddime

sadık
süper ellerine dillerine saglık

Reşit
bu nu dinledikce aglıyorum eskiler geldi aklıma
bu nasıl süperrrrrrrrrrrrrrrrrr

poyraz
çektim ***ı kendime geldim...
SÜPERRRR...ESRAR PERDESİİİİ..SÜPERRRR.....

süleyman
vallaha güzel ğeyye

tek manken modifiye
wallahiqüzel şarkı rapınalası abi sen
hacıbaba\'da oturun deılmı abı?:)

İsminiz
çok hoşuma gidiyor

İsminiz
çok hoşuma gidiyor

(Fu)qar***atil qral reprexlix
süper isyan bunu indirme linkini paylaşın rekor
istiodunuz facede paylaşcam lan

gizem
*** çekerken bunu dinliyorum

inci
çay içmiş gibi *** çekiyoruz

inci
çilemse çekerim ***sa çekerim çek çek
içim doldu

inci
alayınıza ***

İsminiz
çekmişiz esrsrı

numan
fic fane deyil

Dursun can
Çok BeĞeNdİm

HayLaz
VaLLa Tam 1 aydan beri aynı şarkıyı bıkmadan
dinlyom

isyankar rıkırs
her gün boktan geçinen insana rikırs gelir
paşaaaaa

suskun***_?
güzel***a siz ne anlarsınız lan ***
çektinizmi lan ***tir gidinlan

maho
way *** olsada çekse ***a

mücahit
isyani ka repçiiiiiiii 2009

ayşe34
çoooooooooook güzellllllllllll
mmmmmmmmmmmmmmuhteşemmmmmmm

isyanvarbenim
bunu kim söylesiyse helal olsun

yalnızdost
isyanım var benim kadere

zehra
süper bir rap

yusuf
çok iyi rep

hasan
çok beğendim

çok tırstım
*** perdesi be

elif ahmet
allahıına kadarrrrr süperrr beeeeeeeeeeee

elif ahmet kirazoğlu
allahıına kadarrrrr süperrr beeeeeeeeeeee

VedAt KinG
King Söylüyo abim ya

Sende yorum yaz



giriş yap
kayıt ol

Benzer Videolar

#